Martina Sjödin

om livet och allt annat

22/5-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)
Söndag och jag sittger ute på altanen och pluggar samhälle.. Skit kul.. haha.. :P Men, men.. :P
Ikväll far jag och Sara till Emily och ska ordna med våran undersökning.. ;)
Igår var jag och pappa på folkrace i Junsele.. :P Jag körde både dit och hem.. haha.. men det tog ett tag innan vi kom iväg från parkeringen vid folkracebanan.. Jag hade lite problem med kopplingen och gasen.. haha.. :P Men hem kom vi.. :D Jag kände mig så duktig.. Ska få köra lite sen också. Vi ska hämta Sara på byn och fara hem till henne och sedan skulle hennes pappa skjutsa oss till Emily.. hur snällt som helst.. haha.. :P Så då ska jag passa på att köra.. :D Hur det komma gå vet jag inte.. Man vet aldrig vad som händer när jag kör.. ;)

Nej, dags att fortsätta plugga.. :P

Hej svejs.. :)

//Martina..


Min tröja från Ellos har äntligen kommit.. :D
Trevlig Söndag.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: