Martina Sjödin

om livet och allt annat

5/5-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)

Torsdag och imorron fredag..
Imorron blir en rolig dag.. Jag och några klasskompisar ska ha Harry Potter-maraton.. haha.. :P
Vi ska kolla på alla filmer från första till den senaste i ett svep.. Vi kommer vara något döda på lördag.. haha.. :P
Tur att vi går kortdag på fredagar.. Börjar så fort vi kommer från skolan.. haha.. :P Det kommer bli awesome.. ;)

Idag har jag och Josefin (en klasskompis) spelat "Stress" ett kortspel.. haha.. och som vi har skrattat.. Det har varit sjukt kul.. Sara, Nilaarni och Emily satt bara på sidan om och kolla på.. Vi nästan slängde korten omkring oss för vi blev så inne i spelet.. haha.. Till slut fick jag Nilaarni att spela med mig.. Så vi tog en omgång.. :P Så det har varit kul.. :P

Men om man kanske ska ta och få i sig lite mat.. Sedan ska jag bara sitta och läsa heeela kvällen.. Jag har blivit en riktig bokmal.. Tror jag aldrig har haft ett sånt sug efter böcker som jag har nu.. Jag måste ha något att läsa hela, hela tiden.. Det är tur att jag har en hel bokhylla full med böcker hemma, och en liten hög med böcker här i Sollefteå som jag ska ta mig genom.. haha.. :P

Nej, dags att äta.. :) Jag börjar bli hungrig.. haha.. :P

Hej svejs.. :P

//Martina..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: