Martina Sjödin

om livet och allt annat

8/5-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej hallå.. :)

söndag igen och imorron äre dags för en ny skolvecka.. Dom kommande skolveckorna är verkligen full med prov och läxor.. Jag tror det är sista rycket innan sommarn.. :) Ååh.. Det är ungefär en månad kvar av första året på gymnasiet.. och jag kan säga att det känns verkligen inte som det.. Det har verkligen gått jätte fort.. :) Jag börjar snart min nedräkning till sommarlovet.. Längtar verkligen efter det.. :D

Idag står städning på schemat.. Det är inget annat än städning.. Min lägenhet ser hemsk ut.. usch.. :P

Fredag och lördag har varit toppen dagar.. :D Fredag var det Harry Potter maraton.. ;) Vi börja titta på första runt ett eller nåt sånt.. Efter två filmer var vi helt slut och tog en liten paus.. När klockan var runt tio-elva hade vi plöjt genom tre filmer och bestämde oss för att gå o lägga oss.. vi var verkligen trött.. På lördag morgon klev vi upp halv åtta och åt frukost sedan satt vi oss och titta på två filmer till.. Så vi såg fem filmer av sju, men det kommer en till som är den allra sista i serien.. Men det var verkligen tröttsamt att titta.. Sara var med och hon skulle med bussen som går kvart i tre till Ramsele så runt ett gick vi på stan.. :) Vi gick runt lite på stan och kolla, jag köpte mig ett par solglasögon.. Insåg att jag var i stort behov av ett par.. Så nu får det vara mycket sol i sommar.. :D
Köpte en present till mamma också.. :) Sedan gjorde vi inte mycket mer.. Sara gick till bussen jag gick hem och gjorde inte mycket.. Gjorde mat, vårrullar som jag köpt på Lidl och ris.. Mycket gott.. :D Sedan somna jag på sängen och sov några timmar.. haha.. :P På kvällen kolla jag på "Kvällen är Din" och tårarna bara rann.. Så underbart program.. haha.. :P

Nej.. :P Nu ska jag ta och byta om och sedan sätta igång med städningen.. :P

Hej svejs.. :)

//Martina.. :D


Vad tycks om glasögonen?? :P Inte världens bästa bild men.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: