Martina Sjödin

om livet och allt annat

Grattis Storasyster

Kategori: Min Vardag

Det kommer en dag sent, men vad gör det.. ;)
Bilder har jag lånat från Rebecca.. :P

Grattis Rebecca på 25 årsdagen.. :)


Världens bästa storasyster.




Rebecca och jag redo för 25 års fest.. :D


Finaste syster.. :)

It's taken me some time to find my own way and peace of mind
But when the nights felt oh so long you made me carry on and on
You should know that every day I will help you find your way
This might be an old cliché

But I don't know what I would do if I can not be there for you
Nothing in this world could ever change

You have allways been my brightest star
My guiding light I know you are there when I need you the most
I know you as I know myself even if we fight and yell
I love you, you know that we are sisters in arms


Sisters In Arms - Calaisa

Jag vet att jag använt den här låten förut också.. Men det är en riktig syster låt.. :D

Grattis igen Rebecca.. :D

Jag kommer altid finnas vid din sida och stötta dig i alla beslut som du tar.
Och jag vet att du alltid kommer finnas där när jag behöver dig som mest.

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: