Martina Sjödin

om livet och allt annat

TUT TUT

Kategori: Mina Äventyr

Haha.. :P

Ni minns det lilla projektet jag pratade om förut som jag, Nilaarni, Sara och Emily har gjort..



Haha.. :P Vi stod vid en rondell och kollade hur många bilar som tuta.. Vi fick till riktigt bra siffror.. och
det var många som tutade.. :) Vi fick även några traktorer, ambulanser, motorcykel och bussar att tuta..
Så det var vad vi gjorde till våran statisikundersökning på matten..
Skylten gjorde jag, Sara och Emily hemma hos Emily.. Och jag kan säga det tog typ hela kvällen..

För först spika vi fast fel plankor med varandra, så vi var tvungen att försöka få lös dom och spikarna.. Vi höll på ett bra tag, sedan tog vi fika paus och titta på Mästarnas Mästare och fortsatte efter det.. Ja, jag kan säga att jag skratta den kvällen så tårarna spruta.. haha.. :P

Så i måndags gav vi oss ut i regnet och stod vid en rondell lite utanför Sollefteå och gjorde våran undersökning..
En timme i regn och kyla stod vi.. Man måste väl offra sig för statistikens skull.. haha.. ;)

Ett litet äventyr som gav mycket bra resultat.. ;)

Nu ska jag läsa vidare på del 5 av "House of Night" serien.. Så jäkla bra böcker alltså.. haha.. :P
Boktips kommer.. ;)

Hej svejs..

//Martina..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: