Martina Sjödin

om livet och allt annat

Vad är det med mig??

Kategori: Min Vardag

Klockan är sju och jag ligger inte i min säng.. Annars brukar jag vara seg att kliva upp.. :P
Men klockan 06.30 då kunde inte jag sova längre och klev upp.. :O Vaknade runt tio i fem imorse också och kunde nästan inte somna om.. Åsså fick jag ett sms från Emily att dom var på flygplatsen.. :) Jag skulle gissa att just nu sitter dom på ett plan och är på väg till Italien.. :) Åå.. Jag är så avundsjuk.. Men när jag blir äldre ska jag försöka resa mycket.. :D En drömresa är att fara till Afrika och bara kolla alla djuren som finns där.. Typ jobba med djuren där.. :) Det vore super kul..

Bilderna hittade jag på Google.. :P




Antiloper måste ju vara ett av de finaste och sötaste djuren på svannen.







Det skulle verkligen vara roligt att fara till Afrika någon gång i livet.. :) Bara för att kunna titta, uppleva och jobba med djuren där.. :)

Nej, klockan börjar bli mycket.. Dags att göra sig iordning för skolan.. :)

Hej svejs..

//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: