Martina Sjödin

om livet och allt annat

Slut på lovet!

Kategori: Min Vardag

Hej hej..

Ja, det är söndag och imorgon börjar skolan igen.. usch va tråkit.. Skulle kunna ta en vecka ledigt igen.. :P

Lovet har bestått av mycket resande.. :P
Lördag-onsdag Uppsala.. :D
Hade sjukt roligt i Uppsala med mina bästa tjejer.. :D
onsdag kväll och torsdag - hemma i sel
fredag-söndag - Bollnäs.. :P

Uppsala är en stad jag skulle kunna besöka igen.. :D Hur fint som helst.. Det är verkligen en stad jag skulle kunna bo i.. :) Jag, Helin och Sara har verkligen tagit igen mycket tid tillsammans.. :) Vi har kollat på bio, shoppat, gått runt i Uppsala, varit på badhuset, ja listan kan göras lång.. Men det roligaste var att få träffa Helin igen efter en sån lång tid..
Lägger in lite bilder från våran vistelse.. :D


Mina bästa tjejer.. :D


Uppe vid slottet.. Kanoner är riktade mot Domkyrkan.. Nu bombar vi kyrkan.. hahah.. :P


Den botaniska trädgården.. :)


Vi hitta jätte stora bänkar.. haha.. :P Fråga mig inte vad Sara pekar på.. :P


Haha.. :D Jag vet inte vad vi försöker säga varandra.. :P


Jag och Helin avslutar det här inlägget.. Skola imorgon och jag måste kunna komma upp i tid.. Har fått
två lurvtussar på besök.. haha.. :P

Hej svejs..

//Martina..

Kommentarer

  • Felicia Johansson säger:

    Hej! Var det du som kommenterade "Rådiggar din blogg! Ny favvis, kram på dig! :)" tidigare idag? Personen som skrev lämnade nämligen aldrig någon adress/mail bara namn så chansade och sökte på google!

    2011-11-07 | 23:25:31
    Bloggadress: http://feliciavendela.webblogg.se/
  • Felicia Johansson säger:

    Oj, ja okej. Då ber jag om ursäkt, det hade ju kunnat varit rätt!

    2011-11-08 | 21:43:30
    Bloggadress: http://feliciavendela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: