Martina Sjödin

om livet och allt annat

21/10-2011

Kategori: Min Vardag

God Morgon.. :)

Härliga Fredag.. Idag ska jag hem och bara njuta av att ännu en vecka är över och att det snart är lov. Nästa vecka och sedan är det ledigt en vecka.. sjuuuukt skönt.. Man kan ju inte börja ett lov bättre än att åka till Uppsala och hälsa på Helin ett par dagar.. Vi komma ha så himla kul.. Shopping, bio, sightseen, ja, jag vet inte alls vad vi ska göra.. Men en sak vet jag.. Det kommer bli dom bästa dagarna på lovet.. :D Jag längtar så mycket så jag nästan spricker.. :D

Igår tror jag att ja somna ganska snabbt jämfört med hur lång tid det kan ta för mig att somna med den här hostan och inatt vakna jag runt ett och hosta som vanligt.. Jag tror jag somna, men det kändes inte som det.. :P Kändes som att jag vakna, hosta, somna fem minuter och sedan hosta lite mer. Men andra gången måste ha varit lite innan min mobil ringde. Så jag sov några timmar i alla fall.. Men jag börjar bli så less på den här hostan så jag tror jag spyr snart.. Ibland vill jag bara sätta mig ner och gråta bara för att jag är så trött, less och frustrerad på den här hostan. Jag kan knappt säga en hel mening utan att rösten försvinner och jag måste hosta.. Usch..

Men jag ska inte klaga så mycket.. Tror jag har klagat nog mycket på min hosta här på bloggen..

Nu ska jag ta och göra mig iordning och sedan gå till skolan.. Börjar klockan 10 nu.. Har typ körskolan, men det är teorin.. :P eller hur man ska förklara det.. jag kör ingen bil i alla fall.. hahaha.. :)

Ha en bra fredag..

Hej svejs

//Martina


Blev bild på Dollar igen.. Han är ju bara för fin ibland.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: