Martina Sjödin

om livet och allt annat

26/10-2011

Kategori: Min Vardag

God Morgon..

Onsdag och jag har biologi prov idag.. Jippi.. haha.. :P Men jag tänker mest på att det är
tre dagar kvar till jag och Sara far till Uppsala och hälsar på Helin.. :D Jag får se om det blir någon uppdatering i bloggen då.. man vet aldrig.. haha.. :P Kommer bli skit kul att få träffa Helin igen efter ett år eller kanske mer sen sist vi sågs.. Efter att ha spenderat nästan varenda dag tillsammans känns det så konstigt att inte göra det.. Men vi kommer ha så sjukt roligt i Uppsala.. Jag har själv sagt till Sara att när vi far hem så kommer jag grina ögonen ur mig.. haha.. :P Men det är något jag kommer göra.. Och min hosta börjar gå ner.. Har fått sova några hela nätter nu.. :D

Nej, kort inlägg idag.. Måste göra mig iordning för skolan.. :P

Ha en bra dag.. :D

Hej svejs

//Martina.. :D


Vi tre på skolavslutningen.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: