Martina Sjödin

om livet och allt annat

Dålig Uppdatering

Kategori: Min Vardag

Förlåt.. Dålig uppdatering, ja jag vet.. haha.. :P Har haft mycket att göra och lite ork till bloggen.. läxor upp till öronen just nu.. :P Har många kommande prov dom närmsta veckorna innan det blir lov.. :)
Men imorgon är det fredag igen och då är det hemresa till Sel som väntar.. :) Tänk att det redan är fredag.. Helt sjukt vad fort det går nu för tiden.. I helgen ska jag försöka läsa en bok på engelskan.. Har knappt läst den och den ska vara utläst om bara npgon vecka.. haha.. ops.. blev inte riktigt som jag tänkt mig.. ;)

Har inte gjort så mycket idag.. Hade tänkt mig en massa saker som jag skulle göra.. Men så fort man kommer hem så är all ork och motivation som bortblåst.. Satte mig med första säsongen på Merlin igen och blev fast där ett tag. haha.. det ska få bli min godnatt saga ikväll också.. xD så skönt att börja 11.50 på fredagar.. men vecka 42 blir det klockan 10, eftersom jag ska börja med körskolan då.. Det är teorin än så länge, vet inte när körlektionerna kommer igång.. snart hoppas jag.. har planerat att ta körkortet till sommarn.. haha.. eller hösten.. det ska bli nästa år i alla fall.. ;) haha..

Nej, nu ska jag krypa ner i pyjamasen och plocka ihop och börja titta på Merlin igen..

God natt

//Martina..


ÄLSKA!! haha.. Är så glad att säsong tre äntligen kommit igång.. Sitter klistrad vid tvn varje lördag 18.15-19.00
haha.. :P då är det bäst att ingen försöker byta kanal.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: