Martina Sjödin

om livet och allt annat

Sjuk...

Kategori: Min Vardag

Hej hej..

Idag har jag varit hemma från skolan.. Har blivit sjuk, förkyld.. I helgen har jag varit yr, trött och allmänt seg.. Imorse var jag fortfarande lite yr och ont i huvudet hade jag.. Så bestämde mig för att stanna hemma.. Men det är mycket bättre nu efter en alvedon och lite vila.. Så det blir skola imorron..
Idag har jag inte gjort så mycket.. Tittade klart på första säsongen av Merlin.. Tror jag ska börja på andra ikväll eller så fort jag är klar med lite skolarbete som jag måste göra.. :)

Nej, om jag ska sätta igång med engelska läxan.. Ju snabbare jag gör dem desto snabbare blir jag klar och desto mer Merlin kan jag se.. haha.. :P ;)

Hej svejs..

//Martina.. :D


Pyjamaströjan och mjukisbyxor.. Det är så det ska vara när man är sjuk.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: