Martina Sjödin

om livet och allt annat

13/9-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)

Tisdag och jag sitter med mina läxor.. Är inte hos Sara idag.. Hennes pappa och små syskon skulle komma och dom skulle äta på stan eller vad hon sa så jag stannade hemma.. :) Skriver formell engelska vilket är jäkligt svårt.. oj oj.. Visste det skulle bli jobbigt men herregud.. så här svårt trodde jag det inte skulle bli.. Jag kommer typ inte ihåg några formella ord alls från engelskan.. xD Men jag har skrivit ner något i alla fall som låter lite formellt kanske.. haha.. :P

Igår var jag på min första Zumba lektion.. hjälp va kul det var, men jobbigt.. Efter 20 minuter hade jag kunnat packa ihop och gå hem.. haha.. trodde jag inte skulle kunna röra på mig idag, men lyckligtvis kom jag nerför sängen.. :P hade inte sån himla träningsvärk.. Får väl kämpa hårdare nästa vecka.. ;) Jag, Emily och Sara var de yngsta som var där.. haha.. Fanns ingen i våran ålder där.. xD haha.. men vi hade kul ändå.. ;)

Nej, ska fortsätta med min engelska läxa.. :)

Hej svejs.. :)

//Martina..


Min knäppis hund.. Men han är bra söt ändå.. haha.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: