Martina Sjödin

om livet och allt annat

16/9-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)
De är fredag och jag ska snart gå upp till skolan.. :)
Idag far jag inte hem till mamma eller pappa utan jag far till Emily istället.. :D Det kommer bli kul. Jag, Sara och Emily ska toka oss ikväll och imorgon.. haha.. :P På lördag far jag med Sara hem till henne åsså hämtar mamma mig där.. :) Hon och Anders är i Bollnäs.. :)
Som sagt ikväll ska jag, Sara och Emily toka oss.. Vi ska göra hemmagjord pizza (hur det ska gå ska bli intressant) och sedan antar jag det blir Idol och lite annat smått och gott.. haha.. :D Det kommer bli awesome.. :D

Igår gjorde jag inte mycket. Plockade lite. Fick besök av Sara, vi kika på Fresh Prince of Bel Air och prata en massa, fast jag kunde inte prata så mycket när vi titta på Fresh Prince eftersom jag skratta så mycket.. haha.. har sett första säsongen ett antal gånger men jag kan inte sluta skratta åt Will Smith's galna upptåg.. :P

Nej, nu ska jag ta och gå ut med lite sopor och sedan höra med Sara om vi ska gå.. haha.. :P

Hej Svejs

//Martina.. :D


Jag idag.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: