Martina Sjödin

om livet och allt annat

18/9-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)

Söndag igen och imorgon är det måndag.. :) Slutar 11.45 tror jag.. Sköönt.. Då blir det hem och tvätta och sedan på kvällen äre Zumba.. :D wihoo... haha..

I fredags for jag och Sara till Emily.. Vi hade jätte kul.. Tittade på film, sjöng och kika på Idol. Åsså prata vi en massa om allt mellan himmel och jord. Vi titta på film efter Idol som jag somna ifrån, vilket inte förvånar mig eftersom jag har en tendens att göra det.. haha.. :P På lördag gjorde vi inte mycket.. Prata, prata, prata. haha.. :P Ibland är det skönt att ha vänner man sitter och kan prata med om vad som helst.. :)
Saras pappa kom och vi for hemåt.. Jag fick skjuts till mamma och Anders och sedan har jag varit där.. :)
En lugn men ändå så händelserik helg.. :P

Tack så mycket Sara och Emily för två roliga dagar.. :D

Nu ska jag kika på Idol och läsa Härliga Hund.. :D Vill skaffa en hund någon dag och då har jag redan börjat läsa och leta efter en ras.. :) Jag vill gärna ha en sankt Bearnads hund eller en Basset Hound eller båda.. Älskar stora hundar men Basset Hound är inte så stora, men otroligt söta.. haha.. :D


Basset Hound.. :D Sööt.. haha.. :P

Kika på Idol nu.. :P

Hej Svejs

//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: