Martina Sjödin

om livet och allt annat

20/9-2011

Kategori: Min Vardag

God morgon kanske jag ska säga.. :)

Ska snart ge mig iväg mot skolan.. Trodde jag skulle komma till ännu en normal dag men så slog det mig.. Jag har spanska prov idag.. :S Åh.. och kemi prov och spanska igen på torsdag och antagligen på fredag.. För idag är det kapitel prov typ grammatiken och sånt.. Men på torsdag ska vi skriva på spanska och det gör man inte rakt upp och ner.. Det är skit svårt.. Speciellt när man bara har 40 minuter på sig, så vi kommer antagligen få fortsätta på fredag..

Igår var det Zumba och det är så kul alltså.. Men såå jobbigt.. haha.. :P Efter zumban och en skön dusch så gick jag över till Sara.. Vi plugga, prata och kolla Idol.. :)

Nej. nu ska jag packa mina skolböcker och sedan skicka iväg ett sms till mina vänner och höra om vi ska gå till skolan.. :P

Hej svejs.. :)

//Martina


Jobbigt med läxor och prov alltså.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: