Martina Sjödin

om livet och allt annat

26/9-2011

Kategori: Min Vardag

God morgon.. :)

Måndag igen och jag ska snart bege mig mot skolan..

Helgen har varit jätte kul.. :) I fredags kom pappa och hämta mig i Ramsele, vi for till lastbilsträffen en snabbis och kolla, sedan körde JAG hem.. :D haha.. :P På lördag kom Rebecca, Robin, Sam och hundarna.. Jag och pappa hade varit på byn en sväng och handla lite. Så när dom kom öppna vi paket och for sedan på lastbilsträffen.. :P Emily kom inget, tråkit, men.. Vi stanna till hemma hos Jessica, där vi var några timmar. For hem, åt lite och sedan gjorde Robin och Rebecca sig iordning för kvällen.. Jag och pappa blev barnvakter åt Sam, men det gick hur bra som helst.. Han var jätte snäll. Vart lite gnäll om pyjamasen. Men när han väl fått på sig den så var det inge gnäll eller gråt alls. Jag gjorde välling åt han, det sa slurk så var den borta och sedan fick han krypa ner i sängen. Han somna nästan på en gång. Underbara Sam.. :)

Igår gjorde vi inte så mycket. Pappa höll på ute med kossorna, vi var inne och slöa lite och sedan gick Rebecca, Robin och Sam ut en sväng och for till mamma.. Jag stanna hemma, titta på tv, brodera lite.. Mitt broderi har äntligen kommit.. :P Jag for tillbaka till Sollefteå på eftermiddagen och brodera ännu mer på kvällen.. haha.. :P

Nej, klockan börjar bli mycket.. Ska packa och greja lite innan jag går till skolan.. :P

Hej svejs..

//Martina.. :D


Blev bild på Dollar.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: