Martina Sjödin

om livet och allt annat

4/9-2011

Kategori: Min Vardag

Tre (om jag räknat rätt) månader kvar som 17 åring.. haha.. :P  Eller blir det fyra?? haha.. :P

Har nyss varit ut en sväng och sprungit.. När jag kom ut kände jag att det börja regna, tänkte: va i helvete! Lika bra att trotsa regnet, annars kommer jag aldrig ut idag.. haha
jag klarade mig.. Blev inte mycket mer än lite dugg regn bara.. :D
Hela förmiddagen idag har jag ägnat åt att planera en Uppsala resa på höstlovet.. :) Börja med att jag och Helin prata om att jag skulle komma ner eftersom vi har lov samtidigt, då passar man ju på.. Har alltid velat se hur det ser ut där dom bor nu.. Så tänkte jag.. Men jag drar med mig Sara också så blir det vi tre som det var förut när vi gick på Ramsele.. Så jag har suttit och kollat lite tåg och bussar, sms:at med Sara och efter ett par timmar kom vi fram till att det blir buss från Sollefteå till Uppsala.. :D Inte direkt det roligaste men desto roligare blir det i Uppsala.. :D :D :D Jag längtar redan.. :D haha.. :P Vi får kanske träffa Helin en gång per år om ens det.. Så man tar varje chans man får.. :D

Men, men.. så det ska bli kul.. I helgen har det inte hänt så mycket.. Kom till Ramsele på fredag eftermiddag.. Sedan for vi hem, mamma gjorde pizza och jag kände hur jag inte hade något att göra så jag stack ut en sväng i Meåfors skogarna som vi säger.. På kvällen gick mamma och Anders å la ut nå kräftburar.. Dom har hållit på med dom där kräftburarna hela helgen.. Igår gjorde jag absolut ingenting.. Och idag har jag hållit på med det ena och det andra.. Ska gå och duscha nu och sedan försöka göra lite engelska.. :)
Kort sammanfattning av vad dagen har haft att erbjuda.. haha.. :P Vi får se vad som händer senare idag.. Jag far tillbaka till Sollefteå..

Nej, ska hoppa in i duschen..

Hej svejs.. :D

//Martina.. :P


Blev bara någon bild idag.. Gjorde den där på funphotobox.com för länge sen.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: