Martina Sjödin

om livet och allt annat

6/9-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)

Idag är det tisdag och jag har varit i full gång hela dagen sen vi sluta.. :) Gick hem lämna lite grejer sedan gick jag och Sara ner på stan och köpte lite grejer.. Var på Allsport där det blev en present till Sam.. :) Gick in en sväng på Jysk sedan Lindex där det blev en några saker till Sam också.. :) Hans födelsedags presenter är fixade.. Men jag ville köpa mer saker.. men det blir väl julklapparna till han då.. :) Sedan gick vi och handla lite mat och vidare hem igen.. :) Jag lämnade av mina saker hemma och gick över till Sara där vi åt middag och prata för fulla munnar.. :) Läxor blev det också.. :) och eftersom hennes tv inte har kommit igång så gick jag hem och duscha och nu sitter vi och tittar på Idol.. :)

Vad som händer imorgon är skolan först och sedan prata jag och Sara om att gå på mycket mera och sedan äta hos henne.. :) och på torsdag ska jag följa med Emily till Härnösand och på fredag far jag hem till Sel.. :)

Nej, ska fortsätta titta på Idol.. :)

Hej svejs..

//Martina.. :D


Tänk att Mosters Lillpojk blir två år.. :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: