Martina Sjödin

om livet och allt annat

7/9-2011

Kategori: Min Vardag

Hej Hej!

Just nu sitter jag hos Sara och vi håller på med spanska glosor.. Jag tränar mina på datorn och hon på papper.. haha.. :) Har varit här hela eftermiddagen.. :) Det har varit trevligt.. Nudlar med wokade grönsaker blev det till middag idag och jag märker att det är så mycket bättre att laga mat när man är två.. :) Mycket roligare än att laga mat till sig själv.. haha.. :P
Idag var skolan en seg dag.. Vi ska även börja läsa en bok på engelskan.. Vi fick välja mellan The Da Vinci Code av Dan Drown och The Client av John Grisham.. Jag valde The Client, vi får se hur den är och om det blir en ny favorit författare.. haha.. :P

Jag kommer inte på något mer att skriva så jag avslutar här och fortsätter med spanskan.. :)

Hej svejs.. :)

//Martina


Gammal bild av mig.. :P Men.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: