Martina Sjödin

om livet och allt annat

9/9-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)
Det är fredag.. :D Jag har nyss klivit upp och ska slänga in mig i duschen snart.. Börjar 11.50 idag så det blir lite plock nu på förmiddagen innan jag går till skolan.. :) Igår följde jag med Emily till Härnösand och var med när hon tatuera sig.. :) Fick lust att tatuera mig själv, men jag gissar att jag får vänta till jag är 18 vilket är om bara några månader.. haha.. :D

Här kommer lite bilder på min nya lägenhet.. Har till slut lyckats få fast den på bild.. haha.. :)


Sängen och bäddsoffan.. :)


Tvn och matbordet.. :)


Kokvrån..




Badrummet.. :)


En del av hallen.. :) Hade fått ett riktigt kylskåp.. Det lilla som man annars har funkade inte
i den här lägenheten så dom hade ställt in ett stort istället.. :)

Det var lite bilder på min lägenhet.. :)
Ska ta och slänga in mig i duschen nu.. haha.. :P

Hej Svejs..

//Martina.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: