Martina Sjödin

om livet och allt annat

Uppsala!! :D

Kategori: Min Vardag

Jaa..! :D Jag och Sara ska till Uppsala och hälsa på Helin på höstlovet.. :D
Kommer bli awesome.. haha.. :P Sara beställde biljetterna idag.. Vi hade tänkt buss först men efter lite om och men så blev det tåg.. :D

Idag har jag inte gjort nå mycket alls.. Dollar och jag har bara slappat.. Han är en mästare på att slappa alltså och ändå är han som en duracellkanin.. :P haha.. xD Han har legat i soffan nästan precis hela dagen.. Oj oj oj.. Sådan matte, sådan hund eller?? haha.. :P Räva kan han också göra.. Kommer och ska krama en typ och tar ett ben i taget till slut är han uppe i soffan och kryper sedan och lägger sig på sin sida av soffan.. haha.. Då vill han plötsligt inte mysa längre.. haha.. Knäpp hund vi har.. haha.. :P 

Nu ska jag snart åka till Sollefteå så ska ta och plocka ihop mina sista saker och sedan gå ut i regnet och vänta på bussen..  

Hej Svejs

//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: