Martina Sjödin

om livet och allt annat

Längsta dagen

Kategori: Min Vardag

Ja, usch vilken lång dag det här har varit.. Jag var helt slut körd sista lektionen.. Onsdagar är verkligen den längsta dagen men då kan jag trösta mig med att imorgon är det torsdag och jag börjar inte förrän klockan 12 och på fredag har jag bara en lektion på morgonen.. :D :D Tummarna upp.. :P Imorgon ska jag tvätta och sedan iväg på ett Zumba pass. Idag ska jag bara lata mig och läs lite böcker.. Håller på med två böcker samtidigt nu..
"Frankenstein" (svenska uppgift) en av de mest deprimerande böcker jag läst.. Inte alls som filmversionen.. Bara jämmer och elände i den boken.. Jag läser även en engelsk bok, "What happened to goodbye?" av Sarah Dessen. Faktiskt väldigt bra.. :D Sarah Dessen ligger verkligen bland mina favorit författare.. :)
 
Diska sedan sätta sig och försöka plöja genom "Frankenstein" som tagit mig hela sommaren.. Inte okej för att vara jag.. Den är på 200 sidor också och det är inte mycket om man jämför med vad jag brukar läsa.. Deprimerande.. Jajemän..
 
 
Ha en trevlig onsdag kväll.. :D
 
//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: