Martina Sjödin

om livet och allt annat

6/2-2012

Kategori: Min Vardag

Hej hej..
Är heelt slut efter veckans Zumba pass.. Herregud.. Svettigt och jobbigt men så kul..
För ett par veckor sen gjorde jag illa mitt knä vilket jag inte känt av på ett tag, meen så börja det kännas igen på zumban, gjorde som ondast i början, men envis som jag är så dansa jag vidare.. Som tur är gör de inge ont nu.. men, men.. nu skulle jag helst av allt krypa ner under täcket och somna, men har spanka och engelska att göra.. Herregud.. :P

Helgen har varit lugn och kall.. -36 grader, tror det var nere på -37 och nu är det -8 tror jag Sara upplyste mig om.. Jisses.. vädret är bra konstigt ibland.. :P

Nej, nu har jag inte så mycket mer att dela med mig.. Ska ta och hoppa in i duschen och försöka bli lite människa igen.. Kanske piggar upp mig.. :P

Hej svejs.. :)

//Martina..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: