Martina Sjödin

om livet och allt annat

Plugg och Sveriges Värsta Bilförare

Kategori: Min Vardag

Hej hej..

Torsdag och jag ska sätta mig med lite spanska.. Har en läxa tills imorgon som jag egentligen skulle ha tills idag.. men igår var jag så sur och less på allt så jag orkade helt enkelt inte att plugga.. Så tar dom imorgon heller. Men som tur är gick det sura humöret över av en natts god natt sömn.. Var nog bara trött efter det där himla fysik provet som nu äntligen är gjord.. Men efter ett prov kommer nästa, så på tisdag har jag matte prov och på torsdag ska jag till halkbanan som jag är jäkligt nervös inför och på fredag RiskEttan på bilskolan.. En kurs man måste gå nu förtiden.. Sen är det bara uppkörning kvar innan jag har körkortet i min hand.. :) Men när det blir vet jag inte..

Nej, nu börjar Sveriges Värsta Bilförare, där jag säkerligen kommer hamna en dag.. hahaha.. xD

Hej Svejs

//Martina


Bild från Uppsala.. Jag och Sara.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: