Martina Sjödin

om livet och allt annat

31 Oktober

Kategori: Min Vardag

Solen skiner och snön glittrar där ute.. Funderar på att ta en liten promenad genom byn och knäppa lite kort denna fina dag.. Var ut imorse en sväng och fotade fåglarna vi har utanför köksfönstret.. :P Blev inte många kort kvar när jag gått genom alla och lagt in de som blev bra på datorn.. :P Men här kommer några som blev mina favoriter.. :P
 
Den andra bilden tyckte jag blev så söt.. :P
 
Vad har jag gjort på lovet då? Inte ett skit.. :P I lördags gjorde jag högskoleprovet så vi får se hur det gick om fyra veckor.. :P Sen när jag kom till Ramsele hämtade jag ut mina träningskläder och gick till kyrkan och tittade på en kör konsert som Rebecca var med i.. Jätte bra.. :D Även om jag kanske var lite trött i huvudet efter högskoleprovet.. :) Åkte hem till Meåfors där det var full rulle.. Anders föräldrar och syster m. fam. var här så det var verkligen fullt hus.. Sen åkte jag på att vara chaufför åt Rebecca som var i Edsele.. Jag somnade inte förrän tre-fyra den natten..
I måndags var jag, mamma och Anders till Sundsvall där jag kom hem med fyra par lurviga strumpor och en liten present till Emily som fyller 18 snart.. Det blev även två par skor.. :D Imorgon ska jag till Strömsund med faster Lena och på lördag ska jag och Sara till stan och fira en klasskompis.. :D
 
Nej, nu ska jag ta och göra nåt vettigt..
 
Ha en bra onsdag
 
//Martina
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: