Martina Sjödin

om livet och allt annat

Kick 'n Hit

Kategori: Träningspass

blev en riktig hit.. ;)
Testade på Kick 'n Hit idag och det var super kul.. Typ boxning och jag känner mig riktigt mör i armarna nu.
Hade ju boxning på högstadiet och jag tackar och bockar för dom perioderna, kändes som att man var tillbaka till gympasalen i Ramsele igen, men jag skulle nog säga att det här var snäppet jobbigare.. Vi får se hur jag gör nu på onsdagarna.. Gillar ju Body Balance och jag gillar Kick 'n Hit men jag kommer aldrig orka gå på båda.. tror jag.. :P
Imorgon äre 45 min SH'Bam som gäller och hela passet blir bara nya låtar.. Jag längtar.. Om jag skulle välja mellan Zumba, SH'Bam, Body Balance, Body Combat och Kick 'n Hit skulle jag säga att SH'Bam är bland det roligaste jag gjort.. Så kul varje gång jag blir så glad vilket gör träningen ännu roligare..
 
Men men.. :D Hoppas ni också börjar träna eller håller på med träning som får er att bli glad och att ni tycker det är roligt då går det som bäst och man mår bara bättre.. :D Att träna och tycka det är jobbigt och tråkigt går inte, då tappar man lusten snabbt, bättre att istället göra något man tycker är roligt så man ser framemot passen och går därifrån med trötta men lätta steg.. :D Förstår ni vad jag menar?? :)
 
In i duschen nu och sedan slappna av, mina händer skakar något fruktansvärt efter sånna här pass, det gjorde dom efter boxningen i Ramsele också..
 
Ha en bra onsdagkväll.
 
//Martina
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: