Martina Sjödin

om livet och allt annat

Koncentration....

Kategori: Min Vardag

...skulle inte tro det. ;) Mamma spelar Stiftelsen medan hon lagar mat, jag sitter vid köksbordet och försöker göra ett psykologiarbete men det koncentrationen försvinner när man hör "Härifrån", "Ur Balans", "Vart jag än går" och alla andra bra låtar på den skivan.. Men jag hade ändå kört fast och vet inte riktigt vad jag ska skriva.. :P
Men det är lördag vilket betyder en sak.. Kl 18.15 sitter jag fastklistrad vid tvn för ett nytt avsnitt av MERLIN! :D tjihuu.. :D
 
Idag har varit en lugn dag. Var ner till Sel och hämta lite saker, påbörjade ett broderi och har läst lite ur svenska boken.. Igår fick jag skjutsa mamma och Anders till Markemo's och mamma skulle ringa när de skulle hem så jag åkte hem och myste ner mig i soffan.. Kände efter en liten stund att huvudet dunkade så det var nog rätt gjort.. :P Klockan närmade sig tio-halv elva ingen mamma som ringer. Runt halv tolv stapplar mamma och Anders in genom dörren och jag blir väldigt förvånad.. Hon skulle ju ringa! Tydligen hade hon gjort det men hade inte kommit fram.. På varken min mobil eller hem telefonen.. Konstigt, det är dålig täckning här, ja. Men ändå.. Stackars mamma och Anders som fick gå i kolsvarta mörkret.. Det roliga var att jag tänkte flera gånger att jag skulle fara bort och se om dom däckat eller något och jag skulle nästan precis ta mig i kragen och klä på mig när dom kom in..
 
Bästa serien, helt klart.. :D
 
Dags att fortsätta med psykologin..
 
Ha en lazy lördag.. ;)
 
//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: