Martina Sjödin

om livet och allt annat

"Midnattsgränden"

Kategori: Martinas Boktips

är den tredje boken i serien "Vampyrerna i Morganville" som jag har väntat så länge på att få läsa.. Lånade den idag på bibleoteket och den här serien slår "Twilight" med hästlängder.. Får ni någonsin syn på "Glashuset" som är bok ett rekommenderar jag den verkligen. Bok nummer två är "Döda flickors dans". Det har bara kommit ut tre böcker än så länge på svenska men på engelska har det kommit ut över 12 böcker tror jag. Eller om den 12:te boken precis kommit ut.. Har inte riktigt koll på det. Men i alla fall "Vampyrerna i Morganville" är helt klart en super serie. Jag tackar Josefin som nästan tryckte upp "Glashuset" i ansiktet på mig och sa åt mig att läsa den. Precis som det är nu för tiden.. ;)
 
    Döda flickors dans 
De tre böckerna som kommit ut på svenska.. Serien är skriven av Rachel Caine som ni ser.. :P
 
Ha en mysig onsdagskväll
 
//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: