Martina Sjödin

om livet och allt annat

Zumba Toning

Kategori: Träningspass

Har precis kommit hem från Zumba Toning och Zumba.. :D Zumba Toning var faktiskt väldigt kul.. Lite som ett styrkepass med zumba steg.. trodde jag skulle vara tröttare men känner mig faktiskt helt okej.. :) Börjar kanske bli bättre med konditionen.. :P På onsdag ska Linda dra med mig och Sara på en och en halv timmes kick n' hit.. vi får väl se hur död jag kommer vara då.. :P
 
Zumba Toning är alltså med en slags maracaspinnar.. Det blir som ett styrkepass med hantlar som låter som maracas.. :P haha.. väldigt roligt faktiskt.. tror det blir Zumba toning och Zumba på måndagar framöver.. :P Imorgon äre kort pass SH'Bam som gäller och jag skriver väl hur död jag är på onsdag efter Kick n' Hit.. ;)
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan mysa ner mig med min svenska bok.. :P
 
Ha en mysig måndag
 
//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: