Martina Sjödin

om livet och allt annat

Ännu en vecka

Kategori: Min Vardag

Så var det måndag igen och skolan är igång för fullt.. Än så länge har det varit ganska lugnt och jag går och väntar på att det ska bli mycket att göra, men än har det inte kommit.. :P
 
Idag gick brandlarmet på skolan.. Jag, Sara och Emily stod och skulle skriva ut våra psykologi uppgifter när brandlarmet satte igång och först trodde vi alla att det var skrivarn som lät men det visade sig vara skrivarn.. Tummen upp till naturarna.. ;)
Ikväll är det Zumba som gäller.. Sedan ska jag även försöka hinna hem till X-Factor.. Någon som såg igår?? Jag måste säga att jag var mäkta imponerad av den där fjorton åriga killen.. Helt otrolig.. Anmäla mig till Högskoleprovet står på listan också.. :)
 
Nej, nu är det mat som ska fixas sedan läsa Stephen King boken innan Zumban..
 
Ha en trevlig måndag
 
//Martina
Vet inte riktigt vad det här blev men jag satt och lyssnade på den här versionen av Rolling In The Deep i Glee version och jag älskar den.. :D Tänkte att jag skulle dela med mig av den men jag är inte så bra att lägga ut videor och sånt här så jag vet inte vad det här blev.. xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: