Martina Sjödin

om livet och allt annat

Body Balance

Kategori: Träningspass

Hej hej!
 
Har precis kommit hem från ett premiär pass av Body Balance, en blandning av yoga, pilates och lite annat med avslappning i slutet.. Svårt men rätt så roligt.. Mina ben var nästan som spaghetti efteråt.. Trodde inte att det skulle vara så här jobbigt, hade fått för mig att man skulle sitta och meditera typ men det var nästan som ett riktigt styrkepass med kroppen.. Upp, ner, höger, vänster, fram och bak. "Plankan" gjordes och jag brukar inte vara bästis med den precis.. Jisses.. Men nu belönar jag mig själv med en CocaCola Cherry och sedan ska jag duscha.. Har varit duktig att träna måndag, tisdag och onsdag nu.. Ska iväg på ett längre pass av SH'Bam imorgon sedan tar jag helg..  :)
 
In i duschen sedan läsa lite böcker.. Jag håller på med tre böcker samtidigt nu..
En bok har jag precis börjat på, "Jurtjyrkogården" (djurkyrkogården) av Stephen King (svenska uppgift), "Frankenstein" av Mary Shelley (hållit på med den hela sommaren..) och en bok som heter "Att Lura Döden" i serien 'Night World' som är skriven av L.J Smith, den läser jag bara för att jag velat läsa den länge.. Sedan ligger andra boken i serien 'Starcrossed', "Hades" heter den och är skriven av Josephine Angelini, och väntar på mig.
"Frankenstein" och "Jurtjyrkogården" är en och samma svenska uppgift, vi ska läsa två böcker och jämföra dom.. Jag valde skräckgenren vilket jag inte förstår nu men vi får se hur det går.. :) Förhoppningsvis kanske jag kan läsa ut "Frankenstein" i helgen..
Omslaget på bilden är inte densamma som den boken jag läser av "Frankenstein" hittade inte det omslaget..
 
//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: