Martina Sjödin

om livet och allt annat

Håltimme

Kategori: Min Vardag

Det är fredag och jag sitter på skolan med en jätte håltimme framför mig nu.. Min nästa och sista lektion börjar 13.50, så det är bara två timmar kvar.. Projektarbetet ligger bredvid mig och min projektpartner är upptagen med att läsa en vampyr bok.. Och Sara kommer tydligen ihåg en nummerplåt på en bil som hon såg för flera år sedan.. Hmm.... Men det är som jag alltid säger, det är vi som är normala, alla andra är onormala.. ;)
 
Ikväll åker vi till Bollnäs, mamma och Anders kommer någon gång i eftermiddag sen blåser vi till Bollnäs för imorgon fyller bästa Sam 3 hela år.. :D
 

Han ser så liten ut på det här kortet. Han var lite mer än ett år där.. :)
 
Nej nu är det väl dags att sätta igång med projektarbetet, det ser ju ut som att Josefin hade planerat att göra annat.. ;)
 
Ha en bra fredag
 
//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: