Martina Sjödin

om livet och allt annat

Redan börjat....

Kategori: Min Vardag

....på min önskelista till jul.. :P Man skulle väl säga att jag är ute tidigt iår.. :P Men sen jag börjat på gymmet på SH'Bam och Zumba som är båda väldigt dans inspirerat så känner jag att jag måste ha nya träningskläder.. Kände igår på Zumban att jag nästan vred sönder knäna för att mina skor inte glider lika lätt över golvet inne.. Det är ju egentligen meningen att man ska använda dom ute.. Så jag satt och titta lite på skor nu även om jag är en sån som inte vill beställa skor genom internet utan vill kunna testa dom i en affär men kunde inte låta bli att kolla ändå, kollade inte på så många sidor så om någon har något tips på bra och någorlunda billiga dansskor/sneakers som man kan ha till Zumba och SH'Bam till exempel skulle jag vara jätte glad över det.. :)
Så på önskelistan till jul står alltså bra träningskläder för mina mjukisbyxor börjar bli utslitna av allt tränande.. :P Och bra skor som man kan dansa, snurra och glida runt i.. ^^ Sen så är det ju en massa serier och sånt som jag vill ha också. Som Glee och Merlin är ju mina topp serier just nu.. :D
 
Typ sånna här skor är det jag vill ha.. :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lata mig.. :D
Det är ju onsdag vilket är den längsta dagen på hela veckan + fotografering också.. tummer upp
 
Ha en trevlig tisdag
 
//Martina
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: