Martina Sjödin

om livet och allt annat

Studentfest

Kategori: Vägen till Studenten!

Igår var den studentfest här i Sollefteå och oj va roligt det var.. Temat var Sport.
Kvällen började med middag på kina med Sara, Josefin, Linda och Emily efter skolan.. Redan då var vi igång och skratta o hade kul, kvällen kunde bara bli bättre därifrån. Efter kina så åkte vi på konsum och köpte energidryck och daimtårta, jag och Josefin har pratat jätte länge om att vi ska köpa en daimtårta och smälla i oss.. Men igår var vi snäll och bjöd de andra också.. Vi åkte till Sara och gjorde oss iordning, där bjöds det på ännu mer skratt och tokigheter.
 
Visst var vi fina? Järngänget invaderar Sollefteå.. ;)
 
Efter vi gjort oss iordning var det förfest på G hos några klasskompisar så vi åkte iväg och var där någon timme.. Tiden går ju så fort när man har roligt så det kändes som att vi inte var där så länge.. Sedan efter tio någon gång begav vi oss ner till Bowlingen där festen skulle vara.. Och oj va folk det var där när vi kom.. Men när vi väl kom in var det bara att ställa sig på dansgolvet och dansa loss.. Skratt, dans och svett skulle kunna sammanfatta kvällen bra.. Efter runt halv två var jag hemma kanske och inte förrän halv tre la jag huvudet på kudden.. :)
 
Idag är jag annat än pigg, men vi har som tur är bara tre lektioner.. Nu ska jag ta och göra mig iordning för skolan.. :)
 
Ha en bra torsdag
 
//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: