Martina Sjödin

om livet och allt annat

Tvätt, middag och SH'Bam

Kategori: Min Vardag

Jag startade att tvätta direkt efter skolan idag, vilket känns skönt, då kan jag hänga den innan jag går iväg till SH'Bam.. Alltså jag blir så glad bara av att tänka på SH'Bam, det är ju så roligt.. Men först ska jag ha lite middag också.. :P
 
Idag på bild-lektionen började vi rita av våra skor.. Ja, våra skor.. Själv tänkte jag väl att en sko, inga problem, men..... det visade sig att det är mycket svårare än man tror, dessutom ska vi hålla på och skugga och allt vad det är, jag som knappt kan rita en streck gubbe ska rita en sko med skuggor och allt vad det är.. Hur ska detta sluta? Började rita av min sko i alla fall och har kommit en bit på väg men det ska bli intressant och se hur slut resultatet blir..
 
Men men, ska sätta igång med middagen nu.. Undra vad jag ska göra bara? :P
 
Ha en skön torsdag
 
//Martina
 
Sitter och lyssnar på ännu en Glee låt, Telephone, inte dålig den heller.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: